Tuesday, May 3, 2011

Meminta kebenaran IBUNDA menwarnakan rambut!

Haha…ceritanya begini di petang yang dingin hari sabtu lepas aku membantu mummy mengisi borang cukai secara online...mak aku agak pening la sebab pertama kali isi borang cukai secara online..aku yang sekadar menbantu pun naik sama juga pening…mana tak nya akhir-akhir sekali baki cukai yang perlu dibayar rm800k something…pergh..gila hapa..dekat satu juta woo…check-check-check…rupa-rupanya aku yang silap taip nombor..hahaha…bising mak aku…

Berbalik pada topik yang sedia maklum! Pasal rambut!

Masa tengah kemaskini borang cukai tu aku tanyalah kepada IBUNDA ku..

AKU : mak nak dye rambut colour coklat lepas tu nak buat curl-curl sikit boleh tak?


MAK : laaa…kenapa tak warna biru je terus…


AKU: (mode silent terus)

p/s : bersyukurlah dengan apa yang sedia ada…

2 comments: