Wednesday, May 18, 2011

Aaaccckkkkk!!! What the …….. kaki ayam?

Soalan
= nak makan kaki ayam tak?

Jawapan
=kaki ayam? Saya tak makan…
=ha kaki ayam? Eeeuuuu…geli la (waklu..bukan suruh hang makan cacing kerawit pun!)
=tak mau la…tak pernah makan kaki ayam..
=mak saya tak bagi saya makan kaki ayam… (paleotak hang la..haha)
=tak berani la makan kaki ayam

Pelbagai jawapan yang aku terdengar bila ditanya “nak makan kaki ayam tak?”…lawak siot! Macam ni la aku bagi cadangan kat korang..bila ada orang lain ajak korang makan something yang korang tak suka just bagi jawapan macam ini “ala…saya tak boleh makan la.. alergik la…nanti tumbuh bisul..ermm..t.t”..kalau macam tu baru la orang percaya! Hahaha…

Ala mula-mula aku tengok orang makan kaki ayam berfikiran kutuk-kutuk la jugak kan..tapi bila mak aku cakap “memang la kaki ayam tu pijak tanah tapi masa siang ayam tu orang buang la kulit dia”...so apa lagi aku makan je la..adik yang bongsu pun bila tengok kakak dan abang dia makan dia pun rembat sekali..

KISAH TRILOGI KAKI AYAM

perempuan diatas ni melihat kaki ayam dengan 'lovely' nya..umpama mahu menelan teros kaki ayam tu.

dan dia memberi kaki ayam itu kepada...................

namun..lelaki itu mengira jari kaki ayam tu...

dan lelaki ini berasa nak muntah sebab kawan dia bengong sangat taktau jari kaki ayam ada berapa?!..hadooiii

perempuan ni makan je kaki ayam tu dan tengok kat lelaki dua orang tu.. sambil berkata-kata didalam hatinya "harap muka je boleh blah makan kaki ayam pun tak boleh..aku yang cun ni pun tak heran, makan je.."

lelaki ini masih tak makan kaki ayam masak merah tu...

dan berkata-kata didalam hatinya "perlu ke aku makan atau beri alasan pada perempuan ni yang aku alergik makan kaki ayam.."

bersambung...

haha..sampai bila-bila takde kesudahan macam sinetron malaysia...harap maklum...

rawrrrrrrr.......seram tak? seram tak?

p/s: mana lagi hina makan kaki ayam ke atau coklat curi?

No comments:

Post a Comment